Tema görsellik olarak çok iyi değil. Ama düzen, yerleşim, reklamların yerleri çok iyi olmuş. İtina gösterildiği belli. Ben çok beğendim.
Biraz grafik, renk tonları ve fonlar üzerinde değişiklik yapılırsa çok daha iyi olabilir gibi.
Bunun v2 versiyonunu çıkarıp satışa sunmanızı öneririm.
Emeğiniz için teşekkürler. Bir iki sitemde bu haliyle kullanmayı düşünüyorum.
v2 yide bedava çıkarırım büyük ihtimal, v3 ü ücretiyle satarım belki.
güle güle kullanın
teşekkürler herkese