Şimdi hocam ben Amerika'dayım burada kontratlı iPhone 5 çok ucuz 5-6 tane alsam sizin yapacağınız unlock ile kayıtsız sim-free mi olacaktır ?
Eğer AT&T den alırsanız simfree olacaktır
Kayıtsız 3gs var elimde. İşe yarar mı bu yapacağınız olay hocam?
Telefona IMEI kaydı yapılmıyor factory unlock ile sim kilidi alınıyor.