Konu
turbobit.net i neden kullanıyorsunuz?
07-08-2013, 14:41:14
#7
XTRA
Kredi kartı aracısı bulamadığımdan kendim yazdırttığım(XFS veya diğer hazır scriptler değil) filehostumu yaklaşık 3 4 aydır aktif etmiyorum.En büyük sıkıntınız bu olacaktır.