AzimSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok haklısınız hocam ama onların elinde daha az bir ömrü olacağına kefilim senin olan bir şeyin bende durmasımı daha mantıklı sende durmasımı güvenmiyorum hocam istanbulda yaşasam o dediğiniz olurdu yada farklı büyük şehir fark etmez ama ben türkiyenin diğer ucundayken sunucumun türkiyenin bir diğer ucunda olması beni bu noktadan uzaklaştırıyor.
Endişenizi anlayabiliyorum fakat sizden daha iyi davranacaklarına emin olabilirsiniz. Sonuçta bu iş için ayrılmış özel alanları var. DGN Plus'ı incelemenizi öneririm.

Kolay gelsin.