Arkadaşlar 2 sene önce 170'e almıştık profosyonel yani. Şuan evde değilim markasını unuttum ama sağlam birşeydi Soğuk üflüyor ama Sıcak üflemiyor bunun nedeni ne olabilir? Bunu nerde tamir ettirebilirim? Servis felan çok uzun sürüyor ondan hiç gönderesim yok servise.. Garantiside bitti zaten sizin önerileriniz nelerdir?