Veri merkezi degistikten sonra kalitenin ciddi derecede düştüğü doğrudur.
Çoğu konuda size sonuna kadar katılıyorum.
2 yılı aşkın hostgator ile çalışıyorum ve son aylarda nerdeyse illallah ettirdi.
Fakat Diğer Türk destek elemanı ile ilgili görüşlerinize katılmıyorum kendisini yakından tanıyan biri olarak.
Inşallah duzelir yoksa bu şekilde giderse bendr yeni bir firma aramak zorunda kalıcam.
İyi çalışmalar.