Konu
Nedir Bu Bilgisayar Mühendisiliği Çılgınlığı
04-08-2013, 17:02:06
#4
CtrlInformatics
İş bulma oranı %30'du sanırım. Eğer mühendis olup programcılık yapacaksanız hiç uğraşmayın. Girin bir fizik yada matematik bölümü bitirin, analitik düşünme yeteneği kazanarak programlama öğrenin. Daha çok işe yarıyacaktır.