İş bulma oranı %30'du sanırım. Eğer mühendis olup programcılık yapacaksanız hiç uğraşmayın. Girin bir fizik yada matematik bölümü bitirin, analitik düşünme yeteneği kazanarak programlama öğrenin. Daha çok işe yarıyacaktır.