Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam iyide siz 2 ay 60 gün desek 10 ar konuda 600 konu yapar. Kaldı ki 10 tane konu giricem diye verim düşüyor olabilir. Çoğu insan 7-8k içerikle zor yapıyor 1k hiti.

Ama şöyle düşünün. r10 un tekil hiti günde 300 binse eğer içindeki mesajlar 3milyon tanedir. Yada benim eski bloğum içinde 5k içerik varken 350-450 hit oluyodu en çok. Yani içerik sayınız 600 küsürken 100 hit o kadar kötü bir oran değil zaten. Yapmanız gereken sabırla devam etmek. Tanıtım yazısını bir iki tane kaliteli blogdan alırsanız yeterli olur zaten 2 aylık siteye.
Dostum bu yazdığının konuyla hiç bir alakası yok.
İşi bilen adam 50 içerikle bile çok iyi yerlere gelebilir.