An itibari ile 32 kanalım birden uçmuş bulunmaktadır... aksama kanal açmaya devamm.. Heray başı olağan birşey

zaten sevmiyordum o kanallarımı iyi oldu kapandilar.
Sadece fikirimizi belirttik; Ne atmayan kalmış nede tutmayan.1-2 kelime daha söyleseymişim hakarete kadar gidecekmiş demekki.Arkadaşım beni durumun ne olduğu bağlamıyor; Ben sadece bana göre doğru olan birşeyi (size göre doğru olur olmaz o benim problemim değil) söyleme gereği duydum.
Yoksa banane sizin kanallarınızdan;Kazançlarınızdan vs.nizden.Ne halt yerseniz yiyin.Ama sonra kalkıpta burayı ağlama duvarına çevirmeyin (10 kanalım gitti-20 kanalım gitti vs.) diyerek.
Neyse polemik yaratmak istemiyorum.Herkese iyi çalışmalar.
ağlamışmıyım ben ? Saçma sapan konuşma.