Merhaba arkadaşlar.

Bi arkadaşım Almanya'dan getirmiş. Kutusunu ben açtım bugün sorunu var mı diye..Açtım hattımı taktım herhangi bi sıkıntısı yok.Kontrol edip tatmin olduktan sonra bu kanıya vardım.

Telefon kayıtsızdır. Sadece bi kere hat takıldı kontrol için. Dileyen arkadaş kayıt ettirip kullanabilir. İmei atma konusunda detaylı bilgi bulamadım ama atar yer varmış 150 lira civarına.

Sanalpazar get açılır.