LemaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Programın sembolüne sadece ben mi dikkat ettim acaba ? Ayrıca bir şey daha soracaktım ben. Bu program biraz mantıksız değil mi ? Yani sen 1 ayda 30 dolar kazanıyorsun pcni açık bırakıp ama elektrik faturası zaten 45 liradan fazla gelir 30 gün boyun 24 saat açık bırakırsan... Bu işten kazanç ancak 9 ay boyunca açık bırakacak insanlar kazanc sağlar gerisi 1-2 dolar alır gider :S
dewadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticketlara çok geç cvp veriyorlar 3 gün oldu 1 adet free threads alıcam deniycem ama yok uyuyolarmı acaba? rahatsız mı ediyorum ?
Benim suan günlügüm 13 14 $ . Bedava thread alan bir üye dediginiz gibi anca elektrik parasını cıkarır belki . Ama bir kaç thread daha alırsa kazancını gayet güzel katlar . Ticket konusunda cok yavaşlar . Orası net . Ancak threadlarınızı chat kısmından isterseniz anında vermekteler admin odadayken