Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kartal sahil yolu boyunca EDS yok geçmiş olduğunuz ışığı tarif ederseniz yarın bakarım EDS varmı yokmu söyleyebilirim (koçtaşı geçtikten sonra dragosta 1 tane kamera var )
Geçiş yaptığımız yer tam olarak burası