Merhabalar.

Beyin fırtınası seanslarına devam etmiyoruz.
ücretsiz olarak 3 seans düzenledim ve oldukça iyi performans aldık. Ancak talep olduğu taktirde düzenleyebilirim.
iyi akşamlar..

LORDD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar Üstadım,

Yeni bir girişimci olarak soruyorum, beyin fırtınası yaptınız mı ya da yapacak mısınız acaba? Bundan sonraki zamanlarda nasıl bir iletişim kurmalıyız? Bir de konu aktif olmasına rağmen, sizden başka kimse son zamanlarda ileti göndermemiş bu konu üzerinde eskiden yazıştığınız arkadaşlarla halâ iletişim kuruyor musunuz acaba? Lütfen yanlış anlamayınız merak ettim sadece.

İyi çalışmalar.