Breezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu iyimiş
bu zalimlik ise mail kontrollerini yapmak olsun varsın ama sen sanırım maillerini kontrol etmeyen umursayan kişi olarak hafızalarda kalacaksın