Bucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aha tam aradığım sistem şu outlook vs sıkıntısı olmaz ise bende kuracağım sunucuya
İlgin için teşekkürler hocam, Panilux şuan için Postfix ve dovecot konfigure ediyor ve henüz Outlook ile ilgili bir sıkıntı yaşanmadı, belki yeterince test edilmediği içinde olabilir. İki alpha müşterimden henüz bu konuda bir şikayet almadım. Olurda ileride herhangi bir sorun/eksik olursa hızlıca update çıkaracabileceğimiz bir yapı tasarlıyorum, nasipse en yakın zamanda demoda sunacağız.

Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılarınızın devamını dilerim, Türk'lerden böyle bişey çıkması bizi çok memnun ediyor.
İyi dilekleriniz için teşekkürler hocam, Allah razı olsun.