spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben FED/EX seçmedim ARAS KARGO seçtim. yani bilinen her yerde bulunan ve benim her zaman kullandığım kargoyu.

Kutulu olsun diye ben demedim. Siz gidip kargodan özel kutu aldınız belliki, elbette 19 TL tutar. 1,5 KG leblebi için 19 TL kargo parasını siz kendiniz leblebi alıpta verebiliyorsanız tamam ben haksızım, ama nasılsa karşı taraf ödeyecek diye 19 TL kargoya verilirmi el insaf.

Kutulatmak istiyorsanz kendiniz kutu bulun, yada kargo poşetine koyun. Leblebi bu kırılmaz, akmaz.

Ben sizden ufak da olsa bir "kusura bakmayın düşünemedim" gibi birşeyler beklerken "Kargoyu siz seçtiniz" pişkinliği ile karşılaşıyorum. Haliyle sinirlerim tavan yapıyor.

Koskoca laptopu kutusuyla hemde 12 TL ye ANKARA - HAKKARİ arasında gönderiyorum aynı kargo ile.

Hakikaten başlıkta da dediğiniz gibi ŞOK FİYAT. Bu da bana ders olsun.

Ben o leblebiyi yemez vitrine koyar yeni yatırımım bu diye değerlenmesini beklerim artık.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:01:36 -->-> Daha önceki mesaj 08:57:48 --



hocam adres ver biraz göndereyim beraber tadalım. sabah sabah sinirlerim bozuldu.
Kusura bakmayın hocam düşünemedim dediğiniz gibi bende ezilmesin falan diye kutuya koydurdum