Kedileri çok severim, köpek besliyorum lâkin.
Bende Said Nursi Hazretlerinden bi anekdot aktarayım;
... Bu bereketler, ya yanıma gelen hâlis dostlarıma ihsandır; veya hizmet-i Kurâniyeye bir ikramdır; veya iktisadın bereketli bir menfaatidir; veyahut, Yâ Rahîm, yâ Rahîm ile zikreden ve yanımda bulunan dört kedinin rızıklarıdır ki, bereket sûretinde gelir, ben de ondan istifade ederim. Evet, hazin mırmırlarını dinlesen, Yâ Rahîm, yâ Rahîm çektiklerini anlarsın...