CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoca naptın iphone 4 8 gb sıfırı 900 zaten
Hocam benim ürün de daha 14 ay Genpa var ama.
Yine de fiyat bu kadar düşmemeliydi zannımca.
Dipnot : Iphone taraftarı değilim