aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılmaktan mutluluk duyarım.

Yer Zaman İletirseniz Notlarım Arasına Hemen Alayım.
ozguweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aranızda olmaktan mutluluk duyarız
Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni de yazin, bi ihtimal gelirim
arkadaşlar eror71 arkadaşımızın attığı pmlere keşke cevap verseydiniz. böyle bir etkinlik için öncelikle herkesin cep telefon numarası toplanması lazım. rezarvasyon için kesin sayı verilmesi, hatta ne yiyeceğinizi söylemeliyiz ki orada boşuna beklemeyelim, iftarda yemek önümüzde olsun...

bu şartlar altında oraya gidip gelmeyenleri bekleyeceğimize etkinliğin İPTAL EDİLMESİNİ öneriyorum.. Bu saatten sonra mekanlar dolmuştur zaten rezarvasyon için...