Konu
enparaya teşekkürüm var
01-08-2013, 14:40:42
#3
Oğuz
Genel müdürü Ayşegül hanım özellikle çok ilgili birisi.
Çikolata yollamışlardı bana, 15 TL kargo parası ödedim satın almış gibi oldum ama, olsun en azından adamlar niyetlenmiş hediye olayına