Merhaba arkadaşlar. 2 gündür bilgisayarı açmamla pc deki tüm tarayıcılar otomatik olarak açılıp bahsi geçen siteyi yani www.anasayfa.im i açmaktadır. bu virüsten nasıl kurtulurum acaba ?