Ben uzun süredir burada olduğum için thai yemeklerini çok seviyorum ama yeni gelenler genelde sevmezler. Buranın en güzel yanı burası çok internasyonel her mutfağı bulabilirsiniz, türk yemekleri de var, hatta mükemmel arap lokantaları var yemekleri neredeyse bizimle 1-1 bunun dışında deniz ürünleri inanılmaz ucuz ve fazla, bunlarda yetmezse japon mutfağından tut da masada ocakbaşı gibi kendin pişir kendin ye yapabilirsin, hiçbirşey bulamazsan mc donalds kfc burger king filan her yerde...

Ama bana sorarsan buraya gelip hamburger yiyorsan sorun var demektir, burada özellikle japon yemeklerini şiddetle tavsiye ederim türkiyede yanına yaklaşılmıyor burada en son fujiye gittik suşi gondolu kurdurduk 35 parça adam başı suşi/sashimi yemişiz kişi başı 10$ gibi bişey ödedik.

Bunun dışında benim favorim



Limon soslu acılı balık... adam öldürürüm şunun için fiyatı sanıyorum 12-13 tl.