Keşke imkan olsa da bizim veri merkezi sahiplerimiz yurt dışında bulunan veri merkezlerini satın alarak büyüseler.
"milliyetçiyim ve ülkeme hizmet için yabancıya sattım" cümlesini kurmuş birine söylediğinde, ortaya acayip bir çelişki çıkıyor.
ufku parayı bir türlü kazanmak ve az önce *** attığı kıbrıslı şirketlerden birini yıllarca işletmiş birine söylersen de sıkıcı oluyor.
yeni kampanyasında "yerliyi öldür, piyasadan sil, sonra fiyatları şişir" adlı global kapitalist colonist ve emperyalist stratejiyi uygulayan bu dinsiz ve ırksız sermayenin oyunları mevcut iken.
(oww bu ağır oldu)