Tramvay 1.10 kuruş eskart çıkartıyorlar kayıt esnasında senin adına zaten. Yemekler pek iyi sayılmaz.Ben KYK da bir dönem kaldım beni pek sarmadı seni bilemiyeceğim gidebilirsen yarı özel var ona git . (ikisi üst üste zaten ) Kampüs harbiden şantiye
Hocam pişman olayım mı peki kazandığıma, aslında malatya inönüye de gidebilirdim çok güzel bir üniversitesi var