Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tramvay 1.10 kuruş eskart çıkartıyorlar kayıt esnasında senin adına zaten. Yemekler pek iyi sayılmaz.Ben KYK da bir dönem kaldım beni pek sarmadı seni bilemiyeceğim gidebilirsen yarı özel var ona git . (ikisi üst üste zaten ) Kampüs harbiden şantiye
Hocam pişman olayım mı peki kazandığıma, aslında malatya inönüye de gidebilirdim çok güzel bir üniversitesi var