Konu
Sitenin logosunun sürekli gözüme çarpması. :D
31-07-2013, 13:40:50
#5
MasterUnion
OzanErsin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
google ı seviyoruz diyor orda.
r10 ve google aşkı demiyor hocam
Sen r10 ve google aşkı diyene kadar orada "ve" yazması çok saçma gelmişti. Şimdi azcık mantıklı geliyor.