OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google ı seviyoruz diyor orda.
r10 ve google aşkı demiyor hocam
Sen r10 ve google aşkı diyene kadar orada "ve" yazması çok saçma gelmişti. Şimdi azcık mantıklı geliyor.