bobik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Masrafı epey varmış, teşekkürler yine de, hayırlı satışlar.
Parça olarak kullanmak isteyen için daha uygun olur zaten hocam
Satışımız Devam Ediyor...