Hocam ben nasıl karşıysam mühendislik verilmesine başka meslek verilmesine o kadar karşıyım. İlk okuldaki öğretmenim işletme mezunuydu onun yüzünden okul değiştirmiştim. Yine aynı şeyler. Herkes kendi işini yapmalı. Okullar niçin var?
Ve uzaktan eğitimle sağlıkçı mı yetişir sizce. Saçmalıktan başka bişey değil. Biz sadece "Damar damar üstüne bindi

"
Beni yanlış anladılar zaten bende karşıyım ama ayağını bacağını eline alınca anlıyosun fizyoterapistin ne güzel birşey olduğunu