Alper çok stratejik ve yerinde bir transfer oldu bizim için. Ama sol tarafta stoch için kesinlikle emin değilim. Oyundan çabuk düşüyor. Kısa sürelerde oynayabilecek bir oyuncu. Gücünü, yeteneğini maç geneline orantılı olarak yayıp kullanmıyor. Saman alevi gibi parlıyor ve eğer istediği sonucu alamazsa sönüyor.

Mesela Gökhan 'ın sağ kanattan yaptığı bindirmeleri Stoch 'tan daha olgun, daha sağlam görüyorum.

Kadlec ve Holmen transferi zaten tam süpriz yumurta gibi.