gogıl gerçekten çok ayıp ediyor.
siteleri belli kelimlerde al aşağı edebilir ona bişey diyememde ama kendi kelimesinde domainin kendi isminde bari karışmasa bıraksa okadar emek veriliyor para harcanıyor enazından verilen emeğe saygısının olduğunu bir göstergesi olurdu ama onuda yapmıyor.
diğer dikkat çekici bir konu daha var bugün adsense tık ücretleri uçmuş durumda inşaallah tık ücretlerinde öyle devam eder..