mix34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Arkadaşlar. Ücretsiz olarak hizmet versek napabiliriz dedik kendimizce baktım R10 bizler için blog uygulamasını yapmış bizde Radio yayını yapan Radio sitelerine Yayıncılarına ve Remix ve mix ile uğraşan profesyönel veya amatör hiç fark etmez herkes'e

Sesli Anons Hizmeti veriyoruz Jingleniz ücretsiz
Konu detayları için
lütfen r10 blogu'ma
https://www.r10.net/blogs/mix34/229-u...li-sayida.html

Dostlar istekleri buraya yazmayın Jingle ekibine bildirileceği için üstte verdiğim adresden isteklerinizi yazmanız gerekmektedir.

kardesim banada lazım pm atarmısın