Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kadoil,Türkpetrol gibi yerlerdede ucuz ama ne kadar güvenilir ben güvenemiyorum açıkcası. FULL'den alıyordu bir tanıdığım motoru mahvetti zamanında. Güvenilcek bir yer olsa böyle çok iyi olur Kadoil'den aldım bi kere mesela 100 tl de yarım diş daha fazla geliyor nerdeyse