Fiyatı uygun olanmı kan emici oluyor yoksa yabancı olanmı. Yani türk firması olması diğerlerinden pahalı olsa bile kam emmediğinimi gösteriyor tam anlayamadım ?
siz bir Türk olarak yabancı bir ülkeye gidip işletme kurup yatırım, pazara giriş ve ilerleme stratejisi oluşturup ondan sonra bu sorduğunuzu irdelerseniz çok daha mantıklı olacak.