Konu
Açacağım dükkan hakkında yorumlarınızı bekliyorum
29-07-2013, 22:28:44
#4
NutShot1
Hocam size söyleyeyim çiğköfteyi yaşlı kesim yemiyor. En fazla 27-30 yaşında yiyen abilerimizi gördüm. Ama durak felan olduğu için işlek olabilir diye düşünüyorum. Güler yüzlülük ve hijyenlik çok önemli unsurlardandır.