Hocam size söyleyeyim çiğköfteyi yaşlı kesim yemiyor. En fazla 27-30 yaşında yiyen abilerimizi gördüm. Ama durak felan olduğu için işlek olabilir diye düşünüyorum. Güler yüzlülük ve hijyenlik çok önemli unsurlardandır.