burs hakkında arkadaşımın adına bir soru sormak istiyorum.
kendisi 2011 girişli ve 1 sene kaldı, meslek yüksek okulu okuyor ve 1 sene kaldı.
bu sene ise 2. sınıf okuyacak, alttan dersi ya yok ya da 1 dersi var tam olarak bilmiyorum.
bursa başvuracak; şimdi öğrenmek istediğimiz, geçen 1 yılın bursu ödenecek mi?
Maalesef hayır hocam.

Yeni eğitim öğretim yılında almaya başlayacak.