KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan utanır biz bitane alamıyoruz Sipariş verdiğimiz bile yok ortalarda üstüne birde para yatırıyoruz
hahah

hala bunları bekliyorum


https://www.ovh.com/cgi-bin/order/di...rPassword=zxaa
https://www.ovh.com/cgi-bin/order/di...rPassword=bdzn
https://www.ovh.com/cgi-bin/order/di...rPassword=zbqx
https://www.ovh.com/cgi-bin/order/di...rPassword=dxxk