Merhaba, yazılım görsellik ve kullanılışlılık açısından çok iyi. Ama sırf Payu ve Paypal modüllerinin ücretli olması ve 150$ gibi bir rakam istenildiği için kullanamıyorum. Yeni firma olduğum için bankalar sanal pos olayında sorun çıkartıyor. Ücretli tema ve Payu kullanmak istiyorum fakat elimdeki parayı mal alımına anca denk getirebiliyorum. Benimle aynı durumda olanlar muhakkak vardır.

Şimdi şöyle bir önerim olacak,
Ücretli temalar kiralama yöntemi olsa, başlangıçta küçük bütçe ile başlayacak olanlar yaptığı iş tutarsa muhakkak alacaklarıdır.
Payu modülü başlangıçta cüzi bir miktar ile açılsa, işin gidişatına, cironun seviyesine göre artırılsa nasıl olur?

Benimki sadece düşüncedir. Bu şekilde olsa belki daha çok kullanım olabilir.