İyi güzel söylüyorsun da site radyo sitesi ? Domain de bira kelimesi var diye kapanıyor.
Alıntı
Şimdi arkadaşlar, öncelikle sitenin kapısını kırdık içeri girerken Şu an ufak tefek aksaklıklar oluşuyor. (Ben çıktım siz girin) Bu güzel veda için de hepinize eyvole! Sözlükler, tweetler buraya yaptığınız yorumlar postlar, hepsi içini buruşturuyo insanın ama şahsen ilk defa gurur duyulcak bi iş yaptığımıza falan da seviniyorum hani. Şimdi şunu bi açıklayayım, kimse bizi kapatmıyor. Ama "alkol kullanımına teşvik" ile ilgili çok ciddi düzenlemeler var, buna sanırım şarkıların içinde bile alkol geçmemesi dahil (her akşam votka,rakı şarap içelim sabaha kadar falan yok)..Bu noktada bir falsomuz var zaten ve biz bu falsoyu seviyoruz. Ama onlar sevmiyo çıktı Bu risk numero 1. Bunun dışında telif ve digital müzik konusundaki düzenlemeler birbirinden neşeli değişiklikler olarak karşımıza çıkıyor. Alkol firmalarının en güzelleriyle yaptığımız sponsorluk görüşmelerinde masayı deviren de aynı alkol düzenlemesidir. Sonuçta biz bu projeyi bir üste çıkaramadığımız için kapatıyoruz. Sizi ve kendimizi üzdüğümüzü bilerek kapatıyoruz. Hem riskler hem düzenli masraflar boyumuzu aşıyor diye kapatıyoruz. Adımız bira diye kapatıyoruz. (Nabıcaz be Kamil..) İstediğimiz şekilde yaşatamadığımız için kapatıyoruz. Canına yandımın böyle güzeldi herşey diyerek kapatıyoruz. Ama önümüzde 2 saatimiz daha var. Dostlarla Son 5 Saat devam ediyor.. (Arada çökersek affedin)
Hükümetin görüşlerine muhalifim ancak, ben böyle üç kağıtçılık da görmedim. adında bira geçiyor diye kapanmıyor hiç bi site. kapatmalarının tek nedeni, zaten var olan ve çoğu sitenin kapanmasına neden olan telif yasasıdır. Yani bunu kalkıp alkol düzenlemesiyle bağdaştırmanın ve bel altından vurmanın bi anlamı yok açıkçası. Adam gibi çıkıp desinler, telif yasası belimizi büktü. biz de alkışlayalım. ama içine alkol yasasını katıp laf salatası yapmışlar. oldu olacak gezi parkını falan katsalarmış.