Ben çok araştırdım hocam, hemen senle paylaşayım.
- İstediğin zaman çıkarsın. Özel olmadığı için problem yok. Özel yurtlarda senet imzalatıyorlar çünkü.
- Yarın sabahtan mesai saatiyle birlikte başlayacağını düşünüyorum ben.
bende şöyle bir şey duydum acaba doğru mu?
yurtta kalmaya başladın beğenmedin ayrıldın geri dönme şansın yokmuş bir daha.