zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çok araştırdım hocam, hemen senle paylaşayım.

- İstediğin zaman çıkarsın. Özel olmadığı için problem yok. Özel yurtlarda senet imzalatıyorlar çünkü.

- Yarın sabahtan mesai saatiyle birlikte başlayacağını düşünüyorum ben.
bende şöyle bir şey duydum acaba doğru mu?


yurtta kalmaya başladın beğenmedin ayrıldın geri dönme şansın yokmuş bir daha.