BenLacivert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgi sıfır.
Ne aramalarıma ne smslerime nede maillerime her hangi bir cevap vermedi.
Uzun zamandır bekliyorum ama bir yere kadar.
Bir şey yapıyorsanız ya tam yapın yada hiç yapmayın.
1 aydan fazladır bekletiliyoruz ama sonuç?
Sonuç hüsran.

Bu kişinin birden fazla kişiyi mağdur ettiği açık ben dahil.
Bu durumdan dolayı forumdan uzaklaştırılmasını istiyorum.
Telefon açtınız mı efendim...

Sıkıntınız nedir yazın yardımcı olalım 1 aydır ilgi yok diyorsunuz okumadınız galiba yazılan post ları önce kim olduğunu web sitenizi ve sıkıntınızı post atın ondan sonra ilgilenilmezse ilgi yok deyin...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:35:32 -->-> Daha önceki mesaj 19:33:41 --

Uzaklaştırma konusunda da çok umrumda değil R10 üstünden kazandığım paraya muhtaç değilim günlük hamd olsun 500-1000 TL arası kazancımız var... Kimseyi dolandırma veya burdan gelecek paraya çok aman allahım ihtiyacımız yok.... Yönetim isterse uzaklaştırsın.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:36:50 -->-> Daha önceki mesaj 19:35:32 --

Sıkıntısı olan arkadaşlar hesap numaralarını versin ücretlerini 3 iş gününde iade edecem sistemlerde benden hediyem olsun....