Konu
Benim Adım Khan / My Name is Khan
28-07-2013, 19:25:02
#3
yuri1907
film güzeldi konu olarak, oyunculuk olarak , yer yer güldüm , duygulandım, tüylerim diken diken oldu güzel bir film yapmışlar mutlaka izleyin.. hint filmi izlemeyi pek sevmem ama bu filmden sonra ön yargılı yaklaşmamak gerek.