film güzeldi konu olarak, oyunculuk olarak , yer yer güldüm , duygulandım, tüylerim diken diken oldu güzel bir film yapmışlar mutlaka izleyin.. hint filmi izlemeyi pek sevmem ama bu filmden sonra ön yargılı yaklaşmamak gerek.