Hocam canını sıkma ben de 17 yaşımda 1.70 felandım.

Şimdi kardeşinizden tam 20 cm uzunum 1.87' im.

Doktora gidin bi' baksınlar fakat ilaç kullanmayın.

O ilaçlar sandığınız kadar iyi şeyler değil. Doktor kullan desede kullanmayın.

Tıpta, hastalar adeta bir deney faresi gibidir, bilginize.