İlgi sıfır.
Ne aramalarıma ne smslerime nede maillerime her hangi bir cevap vermedi.
Uzun zamandır bekliyorum ama bir yere kadar.
Bir şey yapıyorsanız ya tam yapın yada hiç yapmayın.
1 aydan fazladır bekletiliyoruz ama sonuç?
Sonuç hüsran.

Bu kişinin birden fazla kişiyi mağdur ettiği açık ben dahil.
Bu durumdan dolayı forumdan uzaklaştırılmasını istiyorum.



JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar genel bütün işlerimiz bitmiş durumda artık hataları felan yavaş yavaş halledebiliriz...

Sıkıntısı olan arkadaşlar lütfen tek tek beni bilgilendirsin....

Telefon numaramın olduğu arkadaşlar da cihaz değişikliğinden dolayı numaralarınız gitti lütfen R10 kullanıcı adınız, web adresiniz ve isminizi belirtecek şekilde mesaj atarsanız kaydederim.

Telefon numaram olmayan arkadaşlar....

0542 207 0481 lütfen R10 dan arıyorum derseniz bana verirler....
13:00 - 22:30 arası iletişim kurabiliriz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:54:51 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:52 --


İletişim bilgilerimi verdim telefon ile irtibat kurarsak daha verimli olur gibime gelir.