Bayern bu topçuyu satın alma opsiyonu ile bize vermez.
Verecek olsada opsiyonu 7-10m euro dan aşağa koymaz.
Bizimkilerde o parayı vermez.
Ayrıca burayada yazıyorum.
Bu arkadaş kenarda oturur GS da 11 de oynayamaz.
Kimi kesecek ?
Bazen yedekden girer.
Önemsiz kupa maçlarında rotasyonda oynar.
Sonuç GS da hiç bir gelişim kaydedemez.
Yerinde olsam Münihde kalır en azından guradiola nın idmanlarından faydalanır diğer yıldızlarla idmanlara çıkardım.