Bu hafta başında bir tane muhabbet kuşu aldım. Almadan önce de aldıktan sonra da hatta aldığım yere de birkaç şey sordum ama internetten ya da yüzyüze aldığım cevaplar o kadar farklı hangisine inanayım anlamıyorum
Öncelikle hayvanı alalı bir hafta oldu. İlk başlarda fazla hareket etmiyor ve ötmüyordu. İki gün önce bu olayı aştı ve yer yer ötüyor artık. Eve geldiği ikinci gün kafesten çıkardım. Sizce yanlış mı yapmışım? Ve an itibari ile elimdeki yemleri yiyor ve elimin üzerine çıkıyor.
Resim:
Yalnız limon (kuşumun ismi

) evin içinde odadayken öğlene kadar çok haraketli oluyor ve 2-3 gibi duruluyor fakat balkona çıkardığımda çıldırıyor hayvan. Evde uzun süre durması (kışın örneğin) hayvanı çok kötü yapar o halde, değil mi??