Konu
Bilgisayar Mühendisliği kazandım, şuan ne yapmalıyım?
28-07-2013, 03:33:49
#3
Cavro
Üyeliği durduruldu
Merhabalar , ben bu yıl yazılım müh yerleştim , sizce hazırlığı atlamanın bir avantajı veya dezavantajı olur mu ?