Kendim öğrenmek istemiyorum, okulda öğreticekler zaten. Çünkü şuan yapacağım şey ezberlemek olucak. İngilizce çalışmak mantıklı okul başlayana kadar bence. Yazılım dışında fikirleri bekliyorum.
Bilakis ingilizce ezber olacaktır. Size yazılım öğrenin demiyorum ilk etapta sadece algoritma mantığını öğrenin kavrayın iki üç kod bilin kafi hem havanız olacak hemde koalylık sağlayacak