YilmazServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Kurumsallık çalışmalarımızın sürdüğünü bildirdim, muhasebecimize 2 gün önce gerekli evraklar verilip işlemlerin başlatılması hakkında bilgi verdik. Fatura açısından sıkıntımız yok, başvurumuz onaylandığında tekrar iletişime geçebilirsiniz.

Saygılar.
Henüz kurumsal değilmisiniz yani ?