Merhabalar,
Kurumsallık çalışmalarımızın sürdüğünü bildirdim, muhasebecimize 2 gün önce gerekli evraklar verilip işlemlerin başlatılması hakkında bilgi verdik. Fatura açısından sıkıntımız yok, başvurumuz onaylandığında tekrar iletişime geçebilirsiniz.
Saygılar.
Henüz kurumsal değilmisiniz yani ?