Virüs yemedik diyen arkadaşlar oturup 3sn şöyle düşünün ipad 4 almaya girsem ben şimdi ürün üstünde ki adsense mi daha çok kazandırır yoksa benim alacağım ipad 4 mü ? Reklam üstü reklam olmaz her gün girdiğim halde böyle birşeyle karşılaşmadım. Html koduna gelince yediğiniz virüs tarayıcıda gösterdiğini heralde html kodda bulacaksınız bulmasanız daha garip olmaz mıydı sizce?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:36:35 -->-> Daha önceki mesaj 08:30:46 --

Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaynak kodlarında reklam olduğu goruluyor. Ama zamanlamışlar sanırım bazen cıkıyor bazen cıkmıyor

<!-- Google Code for Kampanya Sayfalari Remarketing List -->
<script type="text/javascript">
/* <![CDATA[ */
var google_conversion_id = 1033816529;
var google_conversion_language = "en";
var google_conversion_format = "3";
var google_conversion_color = "666666";
var google_conversion_label = "KhCTCIuH8QEQ0ZP77AM";
var google_conversion_value = 0;
/* ]]> */
</script>
<script type="text/javascript" src="http://www.googleadservices.com/pagead/conversion.js">
</script>
birşey soracam hocam sitenize hiç adsense eklediniz mi ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:42:19 -->-> Daha önceki mesaj 08:36:35 --

kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkması normal bence sitede bu var zaman zaman çıkar illaki

Adwords ile analitik kodları görünüyor adsense kodu yok herşey olması gerektiği gibi neden reklam çıkması normal hocam