coreldraw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sisteme giremiyorum yoğunluk yazıyor server2ye aktarıyor oda açılmıyor :S
ben saatlerdir kanallarıma video seçip yüklüyorum hocam.sen bu mesajı yazdıgındada kontrol ettim,iki serverda açılıyordu bende ve hala bi sorun yok.