Az önce aldım ama arkadaşta fazladan olmadığı için hediye veremedi
2 adet açma halkası ihtiyacım var hediye verebilecek var mı ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:49:50 -->-> Daha önceki mesaj 18:38:44 --
Arkadaşlar 0.50krş gönderebilirim misli hesabına yok mu kimse de
şu 1 lt'liklerin içindeki şifreler geçerli oluyorsa vereyim. Pek bilgim yok onlarda şifre v.s varmı onu bile bilmiyorum da... hergün o kadar lt tüketiyorum içinde şifre filan varsa işinize yararsa vereyim... Sadece açma halkasınki mi işe yarıyor?